رحلة العودة.. دليلك التفاعلي لتقليل الاغتراب
التنسيق وداك لكلية في محافظة بعيدة؟ متقلقش.. فرصتك لسه موجودة. أعرف شروط التحويل، واحسب فرصة قبولك في دقائق.
إضغط على الكارت عشان تعرف أكتر
بس خلي بااالك!!!!!!!!!
( أضغط عشان تعرف أكتر 👇)
التقديم كله "أونلاين" على موقع التنسيق. انسى بقى شغل الدوسيهات واللف على المكاتب، كله من مكانك!
ليك فرصة تحويل يتيمة، ركز واختار صح ومترجعش في كلامك.. عشان مفيش زرار "تراجع" بعد ما تقدم
لو عينك على كلية ليها "اختبار قدرات"، لازم تكون ناجح فيه الأول.. غير كده "السيستم" هيقولك لأ.